poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Zdenkowani i ich następcy

Mistrzynią w zużywaniu nie jestem. Uzbierało mi się jednak kilka produktów i już kupiłam zamienniki, dlatego muszę się wygadać. Zaczynajmy!


1. Lakiery
Wella Shochwaves Mocne utrwalenie została wymieniona na Schwarzkopf Taft Volumen. Porównując (miałam już okazję ten drugi wypróbować), Taft jest o niebo lepszy. Chodzi mi o utrwalenie, bo zapachy obydwa mają duszące. Zobaczymy co będzie na dłuższą metę :)

2. Peelingi
 Zdenkowałam peeling cukrowy Tutti Frutti z Farmony o zapachu 'melon i arbuz', który dostałam od mojego TŻ. Zapach niestety był czysto teoretyczny. Nie wyczuwałam tu żadnego z wyżej wymienionych owoców. No, może na początku... Później było bardzo chemicznie. Raczej nieprzyjemnie... Ale! proszę Państwa, jest jedno ale! A raczej dwa :) Tutti frutti nie zachwyca zapachem, ale działaniem jak najbardziej! Bardzo fajnie peelinguje, nie za mocno, nie za lekko- w sam raz. Konsystencja również bardzo przyjemna w użyciu, peeling nie przelewał się między palcami. Produkt pozostawiał po sobie lekki film na na skórze, co mnie osobiście nie przeszkadza. Przynajmniej nie czułam efektu suchości :) Pudełko po produkcje mnie oczarowało i na pewno go nie wyrzucę. Muszę tylko wymyślić do czego go wykorzystać. :)
Produkt zastąpiłam peelingiem solnym z Rossmanna Wellness & Beauty Algi i minerały morskie. Co mogę powiedzieć po pierwszych testach? To dopiero zdzierak! Pierwsze użycie nie było najprzyjemniejsze- na nogach odczuwałam szczypanie. Skóra jednak się przyzwyczaiła i teraz nie mogę się bez niego obejść. Oby tak dalej!

3. Tusze do rzęs
Maskara Rocket Volume z Maybelline wymieniona na słynną Pump up Lovely. Nie ma porównania, Moje Drogie. Rocket Volume naprawdę świetnie pogrubiało rzęsy i dodawało objętości. To był mój absolutny ulubieniec. Ta druga póki co wydaje mi się tylko rozdzielać (co robi lepiej) i wydłużać. Zobaczymy!

4. Płyny do płukania jamy ustnej
Listerine Zero zastąpiłam Colgate Plax. Płyny do płukania jamy ustnej absolutnie uwielbiam. Zawsze wybieram te bez alkoholu, najdelikatniejsze. Listerine był bardzo fajny. Dawał świetne uczucie świeżości. Colgate Plax póki co też mi się podoba.

5. Pasty do zębów
Pasta Elmex Sensitive wymieniona na Sensodyne Obudowa i Ochrona oraz Duraphat 5000 z firmy Colgate. Elmex stosuję już lata. Jest świetna dla wrażliwych zębów i dziąseł.
Ta sensodyne to dla mnie nowość- wydaje mi się jednak fajniejsza, gdyż wspaniale odświeża i orzeźwia. I o ile jest tak samo delikatna, nazwę ją pastą idealną. Zobaczymy! :)
Duraphat 5000 polecił mi dentysta na moje lekko odsłonięte szyjki zębowe (uroki noszonego kiedyś aparatu ortodontycznego). Jestem ciekawa jej działania.

6. Płyn micelarny do demakijażu
Bioderma wymieniona na Biodermę :D Sensibio, jak zwykle. Uwielbiam ten płyn micelarny. Świetnie zmywa makijaż. Moja wrażliwa skóra bardzo go lubi, nigdy źle nie reagowała. Z oczami trzeba się troszkę namęczyć, ale do demakijażu twarzy jest idealna. Na pewno kupię ją ponownie :)

7. Toniki
Łagodny tonik bezalkoholowy Oeparol wymieniony na to samo. To również moje kolejne butelki. Absolutny hit roku 2013. Dzięki zawartości wiesiołka tonik świetnie łagodzi podrażnioną skórę, przynosi ukojenie. Jest delikatny i bezalkoholowy, co dla mnie jest bezwzględnym wymogiem w pielęgnacji cery. Delikatny, o cudnym zapachu. Nie zapycha. Być może poświęcę mu kiedyś cały post, jest naprawdę wart uwagi.

8. Hydrolat
Na koniec Hydrolat oczarowy z Biochemii urody. Bardzo fajny produkt. Delikatny, wspaniale łagodził. Posiada właściwościach antybakteryjne. Właściwie podobny jest do Oeparolu przedstawionego powyżej. No właśnie, jest na tyle podobny, że nieprędko kupię go ponownie. Oeparol znajdę w każdej aptece, a produkty z BU zamawiam co jakiś czas.


To by  było na tyle. Zdaję sobie sprawę, że post jest bardzo długi... Ja jednak cieszę się, że opróżniłam szafkę z pustych opakowań :D

Jak Wam idzie denkowanie? Ja staram się z całych sił zużywać produkty przed kupnem nowych. Z różnym skutkiem... :D

Trzymajcie się ciepło!

Pozdrawiam cieplutko,
Milu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz