piątek, 30 sierpnia 2013

Jak przedłużyć trwałość lakieru do paznokci?

Lakier na moich paznokciach trzyma się od 2 do 7 dni. Wszystko zależy od tego, z jakim lakierem mam do czynienia, czy pod lakier nałożę bazę, oraz czy manicure uwieńczę warstwą top coatu.

Tak napisałabym jeszcze jakiś czas temu. Wszystko zmienia się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, gdy do rytuału włączymy jedną czynność, czyli odtłuszczenie płytki. Posłuchajcie...

Do przedstawienia efektu posłużyłam się lakierem Wibo Gel like w kolorze Peaches and Cream. Wybrałam go ze względu na to, że jest to mój najtańszy i jednocześnie najgorszy jakościowo lakier. Kolor jest cudowny, konsystencja fajna. W dodatku jest niezmiernie tani: cena bez promocji to 6 zł! Jedynym mankamentem jest jego trwałość. Lakier ten nałożony nawet na bazę potrafił trzymać się na moich paznokciach tylko 1 dzień. Nie żartuję! Często już dzień po pomalowaniu płytka miewała pierwsze odpryski! Do czasu :)

W sobotę pomalowałam paznokcie, nakładając dwie warstwy lakieru. Żadnej bazy, żadnego top coatu. Z jedną małą różnicą... Zanim zdradzę sekret, chcecie zobaczyć moje paznokcie 6 dni po pomalowaniu?


Lakier nadal prezentuje się bardzo ładnie, prawda? Tak samo jest na żywo. Trzeba się wpatrzyć, by dostrzec mankamenty :) 

Teraz najważniejsze: jak to się stało?
Tym małym cudotwórcą jest tutaj spirytus salicylowy, którego użyłam do odtłuszczenia płytki po zmyciu poprzedniego lakieru. Nic więcej! 


Czyż nie wydaje się to paradoksalne, że produkt kosztujący ok. 2 zł jest w stanie wydłużyć trwałość lakieru sześciokrotnie? :)


Patent z spirytusem u mnie sprawdza się rewelacyjnie. A Wy Dziewczyny co robicie, by lakier na Waszych paznokciach trzymał się dłużej?

Pozdrawiam Was serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz